Odinstalowanie agenta ========================= **Uwaga:** odinstalowanie agenta wiąże się z zatrzymaniem wykonywanych przez niego zadań backupowych. Aby wznowić zadania ochrony danych, należy ponownie zainstalować agenta. Jeśli nie ma kopii zapasowej danych dla serwera, licencja jest zwalniana i maszyny nie można odtworzyć. Jeśli jednostka jest dostępna w sieci, oprogramowanie Commvault jest z niej odinstalowane, a jednostka jest trwale usuwana z bazy danych CommServe. W celu odinstalowania agenta, w głównym menu przechodzimy do zakładki **Mange –> Servers**, a następnie **wybieramy klienta**, z którego chcielibyśmy odinstalować aplikację. W kolejnym kroku klikamy przycisk w kolumnie **Actions** i wybieramy **Retire**: ![pic1](images/BaaS_41_1.png) Przechodzimy do komunikatu i klikamy **Retire**. ![pic2](images/BaaS_41_2.png) Po akceptacji wyboru pojawia nam się komunikat z numerem Joba do którego możemy się automatycznie przeklinać i przenosi nas do listy zadań **Jobs**. Jeśli nie zajrzymy tam od razu można sprawdzić później z pozycji **Jobs** w zakładce **Jobs History** klikając w **Show admin jobs** zobaczymy zakończone lub przerwane procesy.