System SSO został stworzony w celu podniesienia bezpieczeństwa logowania do Panelu Atman VMware Cloud. W celu zalogowania się do panelu zarządzania w Atman VMware Cloud poprzez SSO należy w pierwszej kolejności uzyskać dostęp do konta na stronie https://auth.atman.pl.

Nazwa konta do powyższego panelu znajduje się w panelu do zarządzania serwerami Atman Cloud. Hasło zostanie wysłane w mailu informującym o założeniu konta. Konto jest w chwili obecnej tworzone przez pracowników Atmana na życzenie klienta. Przy pierwszym logowaniu będzie konieczna zmiana hasła.

Jeśli istnieje potrzeba dodania kolejnych admin-ów to można tego dokonać zgłaszając taką potrzebę pod adresem servicedesk@atman.pl podając adresy e-mail dodatkowych adminów.

Aby Atman aktywował utworzonych user-ów należy przesłać na adres servicedesk@atman.pl informację zawierającą prośbę o ich aktywację wraz z login-ami tych użytkowników.

W tytule zgłoszenia prosimy napisać, że chodzi o usługę „Atman VMware Cloud”.

 

* Jeżeli używają już Państwo systemu SSO przy logowaniu do Atman OpenStack Cloud nie jest wymagane zakładanie kolejnego konta.